Kontakt z nami

Francja

Prokremlowski kanał Russia Today mówi o zamknięciu operacji we Francji

DZIELIĆ:

Opublikowany

on

Używamy Twojej rejestracji, aby dostarczać treści w sposób, na który wyraziłeś zgodę, i aby lepiej zrozumieć Ciebie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie.

Francuskie ramię rosyjskiej państwowej sieci telewizyjnej RT ogłosiło w sobotę (21 stycznia), że zostanie zamknięte w związku z sankcjami Unii Europejskiej.

Unia Europejska zadeklarowała, że ​​zakaże Russia Today w lutym 2012 roku, tuż po inwazji Rosji na Ukrainę. Stało się tak na tej podstawie, że Russia Today rozpowszechniała dezinformację na temat wojny. Francja odwołała się od zakazu, ale RT (Russia Today).

Szefowa RT France Xenia Fedorova napisała na Twitterze, że francuskie władze tak zrobiły powołał się na 9. pakiet UE z sankcjami, co zostało uzgodnione w grudniu ubiegłego roku.

Stwierdziła, że ​​fundusze RT France zostały zamrożone na wniosek dyrekcji generalnej skarbu państwa… kanał nie może kontynuować swojej działalności”.

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej odrzucił ofertę RT France o przyznanie tymczasowego odroczenia.

RT France stwierdziło również, że zagrożone są 133 miejsca pracy. Nazywał się „powiewem świeżego powietrza” ze względu na wyważone relacje z wojny.

Oskarżył władze francuskie o cenzurę i stwierdził, że RT France nigdy nie został potępiony ani ukarany.

reklama

Udostępnij ten artykuł:

EU Reporter publikuje artykuły z różnych źródeł zewnętrznych, które wyrażają szeroki zakres punktów widzenia. Stanowiska zajęte w tych artykułach niekoniecznie są stanowiskami EU Reporter.

Trendy